Video

Hogyan szerezz több megtekintést Youtube-on? – Youtube Marketing

Youtube szerkesztés

A Youtube-videók feltöltése előtt a Youtube-videók marketingjének ismerete talán a legfontosabb része a tartalomkészítésnek. A videotartalmak egyre nagyobb jelentőséggel bírnak, így a legjobb dolog, amit a marketingstratégiádba be kell illesztened, hogy több megtekintést kapj a célközönségedtől.
De legyen tisztában azzal, hogy a Youtube egy rendkívül versenyképes hely.

2017 óta 35%-kal nőtt azon Youtube-tartalomkészítők száma, akik évente öt számjegyű összeget keresnek. Míg azoké, akik évente hat számjegyű összeget keresnek, 40%-kal nőtt, és ennek a pénznek a nagy része reklámokból származik.

Mielőtt belevágna, tudnia kell, hogyan kell értékesíteni a Youtube-videóit!

Mielőtt belevágnánk, ismerned kell a piacot, ahová belépni készülsz. A Youtube mégiscsak egy üzlet. Nézőnek lenni szórakoztató, de egy tartalomgyártó, aki mellékes jövedelmet vagy megélhetést akar szerezni a platformból, az egy másik üzlet. Ezért a siker érdekében olyan tartalmat kell nyújtanod, amely nem csak a nézők számára értékes, hanem a Youtube algoritmusa számára is optimalizált. Hogy miért is van ez így?

A videóidat elindítók körülbelül 20%-a az első 10 másodperc után otthagyja a videót.

Thinking

Ezért fontos, hogy a megfelelő tartalmat a megfelelő embereknek optimalizáld, mielőtt elkezdenéd kiadni a videókat, hogy kiégj. Ez a bemutató ebben hivatott segíteni! 🙂 

A YouTube jelenleg több mint 90 országban érhető el. Ez nem meglepő, hiszen 2018 közepén több mint 1,9 milliárd havi aktív YouTube-felhasználó volt. Ez az összes internetfelhasználó körülbelül egyharmadát jelenti. Ezekre a Youtube statisztikákra mindenképpen érdemes odafigyelni!

Ez a világ második leglátogatottabb oldala, ami még nagyobb közönség elérésére nyit ajtót. De nem mindenki tud trendi lenni, vagy felkelteni a potenciális feliratkozók figyelmét. Ez pedig azért van, mert nagyon kevesen értik a Youtube keresőmotorja mögött álló algoritmust.

Youtube videók készítése

Youtube video making

Valóban, még a videók is ugyanannyi optimalizálást igényelnek, mint a közönséges weboldalak a Google-on. A videók optimalizálása nem csak magasabb Youtube-rangsorolást eredményez, hanem jelentősen növeli az esélyét annak is, hogy megjelenjen a Google keresési találatok között.
Ha tehát több megtekintést szeretne elérni, mint a versenytársai, íme néhány tipp, amit érdemes követnie, hogy maximalizálja a megtekintéseket, és növelje az esélyét, hogy több feliratkozót szerezzen!

Kulcsszókutatás a keresési szándék feltárására a kulcs a Youtube videók piacra dobásához
Mielőtt bekapcsolnád a kamerát, és felkiáltanál “Action!”, vagy megkérnéd a nézőidet, hogy “Subscribe to my channel!”, meg kell értened a kulcsszavak fontosságát. Mint sok más dolog a SEO-ban, a videóoptimalizálás is a kulcsszókutatással kezdődik.

Kulcsszókutatás 101

A kulcsszavak alapvetően néhány szó, amelyek segítenek a Youtube-nak, a Google-nak vagy bármely más keresőmotornak megérteni, miről szól a videód, hogy rangsorolni tudja a tartalmadat. Ez logikus. Ha a csatornád a főzésről szól, és egy nap készítesz egy főzővideót a vegán palacsintáról, az embereknek valahogy meg kell találniuk téged. Ha egy Youtube vagy Google kereső beírja a keresőbe, hogy “vegán palacsinta”, akkor meg kell találnia téged, igaz?

Természetesen!

De attól tartok, ez nem ilyen egyszerű. Nagyon specifikusnak kell lenned a kulcsszavaiddal, mert egyszerűen több millió videó van odakint, hatalmas csatornákkal, amelyek kiszorítják az összes kisebb csatornát.

Szóval, hogyan gondoskodjunk arról, hogy az emberek lássák a kontentünket?

Először is meg kell találnod a niche-edhez leginkább releváns kulcsszavakat, és azokat a kulcsszavakat, amelyeket a felhasználók általában használnak, amikor a tiédhez hasonló terméket vagy szolgáltatást keresnek.

Az egyik legmegbízhatóbb eszköz ehhez a tevékenységhez a Google Keyword Planner. Ez az eszköz rengeteg kulcsszóvariációt szolgáltat Önnek, valamint azok versenyképességi arányát a beírt magkifejezések alapján. El kell mennie az “új kulcsszavak felfedezése” lehetőségekhez.

Google Planner Checker

Válasszon ki több kulcsszót. Én a Youtube, videó, SEO stb. kulcsszavakat választottam, és leszűrtem egy adott régióra, amelyet meg akarok célozni. A keresésemet a magyarországi régiómra végeztem. Szóval mit mond ez nekem?

Láthat egy becslést az adott kulcsszó havi keresési volumenéről és a konkurenciáról a kiválasztott régióban. Ez azt is megmutatja, hogy egy adott kulcsszó milyen hirdetési értéket képvisel, ha a csatornád 1000 feliratkozóra nőtt, és 12 hónap alatt 400a órányi nézettséget ért el.

Láthatod, hogy körülbelül 1K (1000) és 10K (10.000) ember írja be a Youtube-ra Magyarországon a Video, SEO és film szót, és a verseny alacsony. Tehát ez egy jó lehetőség lehet számunkra, de attól tartok, hogy beszélni kell magyarul, ha meg akarod nyerni a nézők szívét. Bármelyik régiót kiválaszthatod és megnézheted, hogy mennyire versenyképes egy adott kulcsszóra valamit gyártani. Ha alacsony a verseny és magas a havi keresések száma, akkor van egy szép témád! 🙂 

Google Planner Checker

Trendek elemzése

Erőteljes célkifejezéseket kell találnod, hogy növeld a videóid láthatóságát. Ez ad egy ötletet a keresési trendek az Ön iparágában az, hogy használja a YouTube automatikus kitöltés funkcióját. Ez a módszer nagyon hasznos, mivel lehetővé teszi, hogy összegyűjtse azokat a kulcsszavakat, amelyeket az emberek ténylegesen beírnak a YouTube-ra.

Képzeljük el, hogy a Youtube-csatornám az egészséges ételekről szól. A következő néhány videómban a “veganizmus” szót fogom példaként használni, hogy elmagyarázzam, hogyan működik a kulcsszóoptimalizálás és a keresőmotorok a nézők elégedettségének kielégítése érdekében.

Elmehetsz a legnépszerűbb videókhoz, amelyek hasonlóak a tiédhez, és lemásolhatod a kulcsszavakat, amelyekre optimalizálták őket. Mi több, a YouTube automatikus kitöltési funkciójának segítségével rengeteg ötletet gyűjthet a jövőbeli videókhoz.

Youtube Search trends

Azt is javaslom, hogy vessünk néhány pillantást a Google Trendsre. Hogy miért? Egyszerűen azért, mert ez egy zseniális eszköz a keresési trendek elemzésére és a kulcsszavak népszerűségük alapján történő összehasonlítására. Ahhoz, hogy az eszköz YouTube-specifikus adatokat szolgáltasson, csak át kell váltania a Webes keresés opcióról a YouTube keresésre.

A Google Trends nagyon jól jön, ha összeállított egy listát a kulcsszavakról, és össze akarja hasonlítani őket egymással népszerűség szempontjából. Ezáltal képet kaphatunk arról, hogy mi a trend az adott niche-ünkben jelenleg egy adott régióban. Ismét a veganizmus példáját vettem, és összehasonlítottam, hogy mi a trendibb: a veganizmus vagy a vegetarianizmus.

Amint láthatja, a veganizmus népszerűbb kifejezés az Egyesült Államokban, és a keresési változások havi száma idővel magasabb.

Videó kulcsszavak gyűjtése felvétel előtt

Biztos vagyok benne, hogy elég gyakran észreveszed, hogy a YouTube-videók megjelennek a Google találati oldalai között bizonyos kulcsszavakra. 2021-ben ez a tendencia tovább fog erősödni, és egyre több videót fog látni. Valójában jelenleg a YouTube forgalmának körülbelül 20-40%-a az organikus keresésből származik. Éppen ezért a videók összegyűjtése és optimalizálása az ilyen kulcsszavakra jelentősen növelheti videóid esélyeit arra, hogy ne csak a Youtube-on, hanem a Google organikus keresési találati oldalain is harcba szálljanak egy helyért. Így esélyed lesz két keresőmotorban is megjelenni.

Kulcsszó keresés

Ha a Rank Tracker, SEMRush vagy az Ubersuggest programba beírja a célzott kulcsszavakat, és megnézi, hogy a találati oldalakon szerepelnek-e videók, kiszúrhatja azokat a kulcsszavakat, amelyek nagyobb valószínűséggel hozzák elő a videót az organikus keresési eredményekben. A Rank Tracker 10 napos ingyenes próbaverzióval rendelkezik. Az alapcsomagjuk 8 dollárnál kezdődik.

A Rank Tracker segítségével beállíthatja a YouTube-ot preferált keresőmotornak, és nyomon követheti a helyezéseit, valamint figyelemmel kísérheti a videók eredményeit a SERP funkciókban. Az eszköz lehetővé teszi azt is, hogy 23 kulcsszókutatási módszerrel – köztük a YouTube automatikus kitöltésével – kulcsszavakat gyűjtsön, majd a legfontosabb SEO-mutatók alapján összehasonlítsa őket.

Másrészt az Ubersuggest korlátozott ingyenes keresési lehetőségekkel rendelkezik, hogy megtalálja a keresési mennyiséget, a kattintások számát és a versenyt egy adott kulcsszó körül. Emellett nagyon felhasználóbarát és könnyen érthető. Azonban a keresők egy bizonyos számú keresőre korlátozódik. Így néhány szó után azt akarják, hogy regisztrálj a fizetős csomagjaikra, amelyek 29 dollárnál kezdődnek.

Ubersuggest

Videó metaadatok optimalizálása

A metaadatok a címből, a leírásból és a címkékből állnak. Régebben ez volt a keresések elengedhetetlen része, de mióta a Google és a YouTube bevezette a gépi tanulást az objektumfelismeréshez, a YouTube már képes azonosítani a videódban lévő objektumokat, miközben megbecsüli annak relevanciáját egy adott keresési lekérdezéshez. Ezáltal a metaadatok kevésbé váltak relevánssá. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem szabad optimalizálni. Éppen ezért végigmegyünk mindegyiken, hogy segítsünk beírni a releváns kulcsszavakat, hogy az algoritmus könnyebben célozhasson meg egy adott közönséget.

Youtube metadata

A metaadatok relevanciájának csökkenése ellenére még mindig fontosak a látogatóid számára, mert ez az első dolog, amit figyelembe vesznek, amikor eldöntik, hogy rákattintsanak-e a videódra vagy sem. Tehát ez továbbra is inkább marketingtényező marad a keresők számára.

FONTOS! A Searchengineland.com szerint inkább úgy töltsd fel a videót, hogy annak metaadatai már optimalizáltak, mint 48 órával az élesítés után, mert az algoritmus értéktelennek fogja jelölni.

Íme tehát, hogyan optimalizálhatod a videóid metaadatait, hogy mind a keresők, mind a YouTube elégedett legyen.

Írjon kulcsszóban gazdag címet

Egy videó címe a legelső, és néha az egyetlen dolog, amit a keresők megnéznek, mielőtt rákattintanának. Amikor a címen gondolkodik, tartalmazzon olyan kulcsszavakat, amelyekre rangsorolni szeretne, valamint foglalja össze a videó témáját. Próbáljon meg érdekesnek tűnni, de kerülje a túlzó ígéreteket, amelyek arccal előre esnek. Az emberek utálják a clickbaitet, és a jövőben el fogják kerülni a csatornádat.

Youtube screen

Egy másik jó ötlet, hogy nézd meg a versenytársaid videóinak címeit inspirációért, és próbáld meg lemásolni a stílusukat (nem a szavaikat.) A címeid ne lépjék túl a 60 karakteres korlátot, mert különben csak unalmasak lesznek, és egyszerűen azért, mert levágják őket.

Optimalizálja a videó leírását

Egy videó leírása akár 1000 karakter hosszú is lehet. De legyünk őszinték, ritkán olvassuk el a teljes leírást, kivéve, ha kétségbeesetten keresünk valamit. Ez azonban nem jelenti azt, hogy teljesen figyelmen kívül kellene hagynunk a Youtube leírások fontosságát.

Tény, hogy az emberek egy maroknyi része elolvassa az első 2-3 sornyi szöveget. Ezért az első 100 szó a legfontosabb. Ugyanis ha az első néhány szó érdekes a kereső számára, akkor a “Továbbiak megjelenítése” gombra kell kattintania. Ezért fontos, hogy a megcélzott kulcsszavakat és a közösségi fiókjaidra mutató linkeket minél közelebb helyezd el az első 100 szóhoz, konkrétan az 1. sorban.

Egyéni miniatűrök az első benyomásokért

A Thumbnail a legelső dolog, ami a keresők érdeklődését felkelti. A thumbnail az első kép, az első vizuális információ, amelyet a keresők érzékelnek, és sokkal gyorsabban hat, mint a szöveg. Miért fontosabb ez mindennél, amit eddig említettem? Egyszerűen azért, mert az emberek elég gyakran a borítója alapján ítélik meg a könyvet, és a miniatűr kép vizuális minősége és esztétikai megjelenése alapján döntenek arról, hogy megnézik vagy elhanyagolják a videóját. Ezért nem tanácsolnám, hogy a YouTube által automatikusan generált miniatűrök közül válasszon.

Tervezzen miniatűröket a Canva segítségével

A Canva-t nagyon ajánlom a YouTube-csatorna művészeti és miniatűrök tervezéséhez. Ez egy freemium grafikai alkalmazás, amely hatalmas sablonválasztékot kínál mindenféle látványtervhez, beleértve az egyéni videós miniatűröket is (és mozgóképeket, ha a videódba szeretnéd beépíteni őket).

Az alkalmazásnak van egy ingyenes verziója, amely a sablonok és a tagok számát tekintve kissé korlátozott.

Ha azonban úgy döntött, hogy befektet egy üzleti kategóriás fiókba, akkor 9,95 $ havonta.

Hogyan kezdjünk hozzá a Canva alkalmazáshoz?

Egyszerűen keress rá a “Youtube” kifejezésre, és máris rengeteg gyönyörű miniatűrképet kapsz készenlétben.

Canva

Canva

Mielőtt úgy döntesz, hogy saját magad pattintod ki a miniatűröket, győződj meg róla, hogy megfelel az alább felsorolt technikai követelményeknek:

  • 1280×720 pixel
  • 16:9 arány
  • < 2 MB
  • .jpg, .gif, .bmp vagy .png formátum

A Canva által készített miniatűrök tökéletesen megfelelnek ezeknek a követelményeknek. De még egyszer ki kell emelnem a figyelemfelkeltő vizuális elemek készítésének fontosságát, hogy a kereső rákattintson a videóra. Az is jó ötlet, ha némi szöveget is hozzáadsz a miniatűr képhez, hogy informatívabbá tedd azt.

A videó címkék elengedhetetlenek

A videócímkék optimalizálása segít a keresőknek felfedezni a videóit. Hogyan? Úgy, hogy “kulcsszóként” jelennek meg a forráskódodban. A legjobb módja annak, hogy képet kapjon arról, hogy mit tesznek a címkék a videóival, ha megnézi, mit használnak a versenytársai. Javaslom a TubeBuddy telepítését, amely megmutatja, hogy pontosan milyen címkékkel van optimalizálva egy videó. Csak ne felejtsd el a címkékben feltüntetni a videódban szereplő embereket, valamint a márkanevedet.

Tubebuddy

A TubeBuddy egy ingyenesbővítmény, amely megkönnyíti a munkát mindenben, ami a YouTube-csatornák kezelésével kapcsolatos. A TubeBuddy segítségével nyomon követheti az élő videók statisztikáit, nyomon követheti a közösségi megosztásokat, valamint videóoptimalizálási tippeket kaphat.

Tubebuddy

Az eszközben az a legjobb, hogy láthatja, hogyan optimalizálják a versenytársai a videóikat, és elemezheti, hogyan állnak a videói a konkurenciához képest.

Amikor magához az optimalizáláshoz érsz, érdemes hosszabb és specifikusabb címkékkel kezdeni (például “hogyan készítsünk finom vegán ételeket”), majd ezeket leszűkíteni a tágabb kifejezésekre (például “vegán étrend”).

Az én esetemben, amikor elkészült az első Tedx-videóm, magam akartam feltölteni a saját csatornámra, és megosztani a világgal. Ezért a videót saját kapcsolódó címkékkel pumpáltam fel, amelyek több megtekintésre ösztönöznének.

Hashtageket

A hashtagek használata egy másik módja annak, hogy fokozd a videóid kereshetőségét. Csak annyit kell tenned, hogy hozzáadod őket a videód leírásához, és máris megjelennek a videó címe felett. Csak arra figyelj, hogy ne készíts 15 hashtagnél többet, különben a Youtube mindegyiket figyelmen kívül hagyja!

Youtube tags

Mint mindig, most is fontos, hogy a hozzáadott hashtagek tükrözzék azt a tartalmat, amelyet a felhasználók elvárnak. A hashtagekkel való visszaélés (például gyűlöletbeszéd, trágárság) büntetést vagy eltávolítást von maga után.

Ha vannak meglévő videói, amelyek régebbiek, nem biztos, hogy optimalizálva vannak velük. Ezért azt javaslom, hogy mindenképpen menjen át hozzájuk, és javítsa ki.

Javítsa a felhasználók megtartását és elkötelezettségét

A Youtube-nézési időt 10 percre emelték, mivel a nézési idő és a közönség megtartása kulcsfontosságú rangsorolási jelekké váltak. A YouTube jutalmazza azokat a videókat, amelyek hosszabb ideig tartják az embereket, mert jobban megfelelnek a minőségi tartalomra vonatkozó kritériumoknak. A Backlinko szerint a YouTube első oldalán az átlagos hossz 14 perc 50 másodperc.

Ezen kívül a kedvelések és a kommentek is szoros összefüggést mutatnak a YouTube-rangsorolással. Íme tehát, hogyan növelheti videóinak nézési idejét, a felhasználók megtartását és elkötelezettségét.

Optimalizálja a nézési időre

Youtube nézési idő elemzések

A nézési idő optimalizálását a legjobb dolog, amivel elkezdheted, az a csatornád nézési idő jelentéseinek elemzése. Ez az eszköz felbecsülhetetlen betekintést nyújthat az átlagos megtekintési időtartamról, az átlagos megtekintési százalékról és a közönségmegtartásról. Ezek a mérőszámok segítenek megérteni, mennyire elkötelezettek a nézők, és azonosítani a stratégiád gyenge pontjait.

Ha azt látja, hogy a nézők nem jutnak túl a bevezetőjén, az azt jelezheti, hogy az túl hosszú. Ha ez a helyzet, próbáljon meg kivágni minden felesleges kontextust, és ugorjon rögtön a lényegre.

Az általános csatornasorozatok növelése érdekében fontolja meg, hogy más videóit egyenesen egy videóban vagy leírásban népszerűsítse. Az is jó ötlet, ha a hasonló témákat feldolgozó videókat egy lejátszási listában egyesíti – ezek automatikusan lejátszásra kerülnek minden alkalommal, amikor valaki megnéz egy videót a sorozatból.

Ösztönözze az elköteleződést

Youtube watch time analytics

Bizonyára észrevetted, hogy a Youtuberek sokszor kérik, hogy lájkolj és oszd meg, vagy “Kérjük, iratkozz fel” vagy “Győződj meg róla, hogy adsz egy “Thumbs Up”-ot!”. Nem csoda, hogy ezt teszik. Hatalmas lökést ad a csatornájuknak, ha az emberek valóban megteszik ezeket a dolgokat. Csakúgy, mint a nézési idő, a like-ok, a feliratkozások és a kommentek nagyon erős korrelációban vannak a rangsorolással. Ez lehet az első lépés, hogy a nézőket interakcióra ösztönözze a videóival, ha úgy gondolja, hogy olyan videókat nyújt, amilyeneket a közönség megérdemel.

Ahhoz, hogy kommentelésre ösztönözze nézőit, gondoljon arra, hogy a videó végén egy közvetlen kérdést tesz fel nekik. És persze mindenképpen válaszoljon vagy adjon nekik like-ot, hogy további vitát provokáljon, és hogy közönsége úgy érezze, meghallgatják.

Egy másik lehetőség a YouTube Analytics segítségével. Segítségével láthatja a teljesítményét, hogy pontosan milyen videók vezetnek a feliratkozásokhoz és a leiratkozásokhoz, valamint azt, hogy hol a legnépszerűbbek az adott videótartalmak.

Az egyik legjobb módja annak, hogy javítsd a csatornádat és interaktivitást adj a videóidnak, a kártyák bevezetése. A YouTube-kártyák a YouTube-videókban látható interaktív kártyák, amelyek segítségével az alkotók kattintható linkeket oszthatnak meg a releváns tartalmakhoz a videó során. Ezeket általában a videó végén láthatja.

Youtube cards

A végképernyők is sokat segíthetnek, ha a nézőket más videókra szeretné irányítani. Mint láthatod, balra bekarikáztam egy barátom videóját. Javaslom, hogy a videó vége előtt az utolsó 10-20 másodpercben adj hozzá végképernyőket, és ösztönözd a nézőket a feliratkozásra.

Felirat hozzáadása

A Youtube videók milliói kerülnek megosztásra a közösségi médiában. Mivel a Facebook-videók 85%-ánál a hangerő ki van kapcsolva, a feliratok és a zárt feliratok hozzáadása inkább szükségszerűséggé vált, mint luxus. A feliratokkal a nézők számát is bővítheti, ha tartalmait a hallássérültek vagy azok számára is elérhetővé teszi, akik nehezen beszélnek egy másik nyelven.

Hogyan népszerűsítheti videóit?

social media

Végigvettük a kulcsszó-kutatást, a metaadatok optimalizálását, a miniatűröket és a felhasználók megtartásának javítását. De mindezek aligha hoznak hasznot, ha a videója sehol sem látható. Íme tehát, hogyan népszerűsítheted videóidat, és nyerhetsz extra nézettséget.

Közösségi média

Az első dolog, ami eszünkbe jut, amikor a tartalom promóciójáról beszélünk, a közösségi hálózatok. És ez egy jó kezdet, hiszen a közösségi média csatornák az egekbe repíthetik a forgalmat, és azonnali elégtételt adhatnak a munkádért. A megtekintések azonban néhány órával azután, hogy megosztotta a tartalmát, csökkenni fognak.

A Forbes szerint 2018-ban naponta mintegy 500 millióan néztek videókat a Facebookon, míg a videós tweeteket 6x gyakrabban retweetelik, mint a fotókat vagy képernyőfotókat.

Ezzel együtt a közösségi hálózatok még mindig nagyon hatékony platformot jelentenek a videók népszerűsítéséhez. Ha pedig nyomon szeretné követni, hogy milyen felhajtás övezi videóit, fontolja meg egy olyan közösségi médiafigyelő eszköz, mint az Awario vagy a Brandwatch használatát.

Ossza meg videóit közösségekben

Az egyik legjobb hely a videók népszerűsítésére azok, ahol az emberek aktívan keresik a válaszokat. Gondoljon tehát arra, hogy videóit olyan kérdés- és válaszoldalakon helyezze el, mint a Quora. Keressen egy olyan kérdést, amelyre úgy gondolja, hogy a videója kitérhet, és helyezze el a válaszának végére. Legyen óvatos, hogy elkerülje a spam tartalmakat. Győződjön meg róla, hogy hasznos tartalmat nyújt, ahelyett, hogy promóciósat!

A Quora-hoz hasonló egyéb közösségek lehetnek a Yahoo Answers, a Fluther vagy a Stackexchange.

Hozzon létre egy weboldalt, hogy megduplázza a nézettségét

Egy másik rendkívül hatékony videós promóciós stratégia a videók blogbejegyzésekbe való beágyazása, ha történetesen van egy weboldala. Ez majdnem megduplázhatja a forgalmat! Hogyan? Mert ajtót nyitsz a Google hatalmas piaca felé.

A napi mintegy 6,9 milliárd Google-kereséssel figyelemre méltó lehetőség a közönséged bővítésére. Ennek oka, hogy a Youtube a Google tulajdonában van, és manapság a videós tartalmak kezdenek nagyobb láthatóságot kapni. Ha például beírom a Google-ba, hogy “Vegán ételek főzése”, akkor sok videó jön a Youtube-ról.

youtube videos

Ne feledje, a Youtube rendkívül versenyképes, 1,3 milliárd videóval! Tehát minden intézkedést meg kell tenned a siker érdekében, különösen, ha kicsiben kezded.

Tehát ha szeretné elindítani a weboldalát, hogy több videót népszerűsítsen, egyszerűen menjen a Bluehosthoz.

Kövesse a lépéseket, és kevesebb mint egy óra alatt saját domainje lesz. A videók + tartalom egy win-win. De ez igényelhet némi további munkát és írást. De a megtérülés óriási, és idővel meg fogja érni!

Bluehost affiliate link

Egy weboldallal több szemet vethetsz a videóidra, ha létrehozol egy e-mail feliratkozást a Mailchimp segítségével, és a hírlevélhez csatolod a videóidat, mielőtt elküldöd őket. A helyzet az, hogy ezek az emberek már az Ön fizető ügyfelei, és nagyobb valószínűséggel fognak legalább a videójára mutató linkre kattintani. Ha egy közelgő eladásról szeretnéd tájékoztatni őket, akkor például csatolhatsz egy videót arról, hogyan használd a termékedet, vagy miért jobb, mint valamelyik versenytársadé.

Konkulzió

A Youtube hatékony eszköz lehet a célközönség eléréséhez, hatalmas rajongói bázis kiépítéséhez, és különböző módokon hatalmas profitra tehet szert. Ha mindent jól csinálsz, át tudsz kúszni a verseny akadályain, ahol naponta több millió más videó kerül feltöltésre. 

Nem sokan készítenek Youtube-videókat és weboldalakat. Ha tehát mindkettőt megcsinálod, és optimalizálod a kulcsszavaidat a Google-ra és a Youtube-ra, két lépéssel a versenytársaid előtt jársz.

Van más Youtube marketing tippje vagy eszköze, amit meg tudna osztani? Hagyja őket alább a hozzászólásokban.

Related posts

Hogyan válhatsz YouTuberré?

admin

Youtube VS Vimeo – Melyik a jobb?

admin

Hogyan lehet pénzt keresni a TikTok-on?

admin

Leave a Comment